IO.NO

Vis i kart
post@fagforbundet.no www.fagforbundet.no

Mer informasjon

Fagforbundet er LOs største forbund med ca 315 000 medlemmer. Fagforbundet organiserer arbeidstakere i kommunale, fylkeskommunale, private og offentlige virksomheter. Fagforbundet organiserer også arbeidstakere i sykehusene, inkludert alle støttefunksjoner. Lærlinger, skoleelever og studenter er også velkomne som medlemmer. Det er bruk for en fagbevegelse som setter omtanke, solidaritet, og samhold på dagsorden.

Fagforbundets hovedoppgave er å sikre medlemmene gode og trygge lønns- og arbeidsvilkår. Fagforbundet kjemper for likelønn og lik status i, og mellom, kvinnedominerte og mannsdominerte yrker.

Fagforbundet holder til på besøksadressen Keysers gate 15, 0165 Oslo. Foretaket ble startet i 1970-12-30 og registrert i brønnøysund-registrene 1995-02-20 og som et Fli. Fagforbundet driver i bransjen "Arbeidstakerorganisasjoner". Foretaket har 382 registrerte ansatte.

Du kan ta kontakt med Fagforbundet på telefon 23 06 40 00, ved å eller besøke deres hjemmeside. Er noe feil på oppføringen? Si ifra eller logg inn og rediger detaljene.

www.fagforbundet.no

Besøksadresse Keysers gate 15, 0165 Oslo